20th Century Alcohol and Tobacco Ads (40th Anniversary Edition). Allison Silver
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення
Книга - 20th Century Alcohol and Tobacco Ads (40th Anniversary Edition)
Автор: Allison Silver
Видавництво: Taschen
100 years of stimulating ads
Vices or virtues: drinking and smoking provided marketers with products to be forged into visual feasts. In this lush compendium of advertisements, we explore how depictions of these commodities spanned from the elegant to the offbeat, revealing how manufacturers prodded their customers throughout the 20th century to imbibe and inhale.
Основні | |
---|---|
Виробник | Taschen |
Вид палітурки | Твердий |
Кількість сторінок | 464 |
Рік видання | 2022 |
Вага | 1130 г |
ISBN | 9783836593717 |
Стан | Новий |
Категорія | Архітектура та дизайн |
Серія | Taschen 40th Anniversary Series |
Мова | Англійська, Французька, Німецька |
Автор: | Allison Silver |
Формат | |
Довжина | 21.7 см |
Ширина | 15.6 см |
- Ціна: Ціну уточнюйте