Курс з французької мови для підлітків - Echo 2e Edition
Видавництво: Cle International
Рівень знань CEFR: A1-B2
Гриф міністерства освіти
Echo – це підручник, в якому застосовується акциональная методика і рівнева структура у відповідності з Загальноєвропейськими компетенціями володіння іноземною мовою.
Кожен рівень допомоги Echo готує до здачі іспитів на отримання диплома DELF відповідного рівня.
В кінці кожного розділу виучуваного пропонується виконати спільно з викладачем оцінку отриманих знань і навичок.
Збірник вправ передбачений для проведення контролю знань по закінченні вивчення кожного уроку.
Новий Echo це:
- Підручник з портфоліо і диском DVD (рівень A1 і A2) або диском CD (формат mp3) (рівень B1 і B2).
- Нульовий урок, для забезпечення поступової підготовки до сприйняття іншомовного мовлення та навчального процесу (рівень A1).
- Індивідуальна зошит з 250 вправами, брошура з ключами, один аудіо диск і завдання для підготовки до DELF.
- Методична розробка для викладача, що містить картки із завданнями по роботі з відео матеріалами з навчальних карток можна робити копії).
- Вправи для оцінки знань з аудіо диском.
- Два аудіо диска для спільної роботи на заняттях.
- Файли для роботи з інтерактивною дошкою.
- Для старших підлітків і дорослих.
Підручник французької мови як іноземної, Echo, призначений для молоді та дорослих, які або не вивчали французьку мову, або мають мінімальні залишкові знання.
У підручнику використовуються різні педагогічні матеріали, що представляють безперечний інтерес для даної цільової аудиторії.
Підручник містить завдання, засновані на реальних ситуаціях спілкування у середовищі дорослих людей, що вигідно відрізняє їх від простих шкільних вправ. Автори зробили спробу пов'язати пояснення складностей французької мови з необхідністю освоїти в найкоротші терміни основні комунікативні прийоми, використовувані в різних ситуаціях спілкування.
Акциональный метод, орієнтований на вивчення мови як засобу досягнення конкретної мети.
З першої ж хвилини заняття учень починає відігравати певну роль. Клас стає своєрідним соціальним простором, де відбувається обмін інформацією, досвідом, думками, простором, в якому розробляються різні проекти. В силу необхідності взаємодії з групою в учнів виникає мотивація в плані вивчення нових лексичних одиниць, граматичного матеріалу і вимови, а також необхідність оволодіти стратегіями розуміння тексту і його продукування, розширити знання культури франкомовних країн. Паралельно з цим моделювання комунікативних ситуацій дозволяє студентам сформувати навички спілкування в франкомовної середовищі.