Повернення товару
У відповідності до положень Закону України «Про захист прав споживачів», споживач – фізична особа має право можливість протягом 14 днів з дня отримання обміняти або повернути куплений товар, якщо він з якоїсь причини йому не підійшов. Дані правила обміну поширюються на непродовольчий товар належної якості за умови, що він не використовувався і зберіг товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ (чек), виданий споживачеві під час покупки.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 (далі – Постанова № 172) "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" (додаток N 3 із змінами, внесеними згідно з постановами Кабінету Міністрів України від 20.08.2003 р. N 1317 від 13.12.2004 р. N 1642, від 07.12.2005 р. N 1173)
Не підлягають обміну (поверненню)
· друковані видання;
· аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом
· вироби з натурального та штучного волосся (перуки)
1. У разі повернення / обміну іншого товару, який підпадає під цю категорію, згідно постанови № 172 Кабінету Міністрів України сповістіть менеджера інтернет-магазину в телефонному режимі, вказавши номер замовлення та причину повернення.
2. Повернення й обмін здійснюється виключно службою доставки «Нова Пошта». Зворотну адресу для повернення погоджується з менеджером, або зв’яжіться з нами, щоб уточнити деталі.
3. Повернення товару відбувається за рахунок покупця, навіть якщо доставка була безкоштовною.
4. Зарахування грошових коштів на банківську картку відбувається протягом трьох банківських днів.