Кошик
1646 відгуків
📍Ми працюємо - все буде Україна🇺🇦 ❗❗❗
Chop-LM
+380 (63) 857-47-63
+380 (68) 936-32-63
Кошик

Echo 2e Edition

Курс з французької мови для підлітків Echo 2e Edition

 

Видавництво: Cle International

Уровень знаний CEFR: A1-B2

Гриф міністерства освіти

 

Echo — це підручник, у якому застосовується акціональна методика та рівнівальна структура відповідно догромакських композицій володіння іноземною мовою.

Кожен рівень посібника Echo готує до здавання іспитів на отримання диплому DELF певного рівня.

Наприкінці кожного розділу навчальному пропонуємо спільно з викладачем оцінку отриманих знань і навичок.

Збірник вправ передбачений для контролю знань після закінчення вивчення кожного заняття.

Новий Echo це:

  • Навчальник із портфоліо та диском DVD (рівень A1 і A2) або диском CD (формат mp3) (рівень B1 і B2).
  • Нульовий урок, для забезпечення поступової підготовки до сприйняття іноземної мови та навчального процесу (рівень A1).
  • Індивідуальний зошит із 250 вправами, брошура з ключами, один аудіодиск і завдання для підготовки DELF.
  • Методична розробка для викладача, що містить картки із завданнями з роботи з відеоматеріалями (з навчальних карток можна робити копії).
  • Вправи для оцінки знань з аудіодиском.
  • Два аудіодиски для спільної роботи на заняттях.
  • файли для роботи з інтерактивною дошкою.
  • Для старших підлітків і дорослих.

Навчач французької мови як іноземної, Echo, призначений для молоді та дорослих, які або не вивчають французької мови, або мають мінімальні залишкові знання.

У підручнику використовуються різні педагогічні матеріали, що представляють безперечний інтерес для цієї цільової аудиторії.

Навчач містить завдання, що ґрунтуються на реальних ситуаціях спілкування в середовищі дорослих людей, що вигідно відрізняє їх від простих шкільних вправ. Автори спробували розв'язати пояснення складнощів французької мови з необхідністю освоїти якнайшвидше основні комунікативні прийоми, які використовуються в різних ситуаціях спілкування.

Акціональний метод, орієнтований на вивчення мови як засобу досягнення конкретної мети.

З першої ж хвилини заняття навчальний починає грати певну роль. Клас стає своєрідним соціальним простором, де відбувається обмін інформацією, досвідом, думками, простором, у якому розробляються різні проєкти. З огляду на потребу взаємодії з групою у навчальних виникає мотивація щодо вивчення нових лексичних одиниць, хімічного матеріалу та вимови, а також необхідність опанувати стратегіями розуміння тексту та його продукування, розширити знання культури Соломовних країн. Паралельно з цим моделювання комунікативних ситуацій дає змогу навчальним сформувати навички спілкування в бульмовому середовищі.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner